بیوگرافی افشین قطبی و همسر کره ای اش، زندگی شخصی، تعداد فرزندان و دیگر ناگفته ها +عکس های شخصی

بیوگرافی افشین قطبی: سید افشین قطبی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۴۲ در نی ریز مربی فوتبال ایرانی است که سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه فوتبال پرسپولیس و باشگاه فوتبال فولاد خوزستان را در کارنامه دارد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک بیوگراغی افشین قطبی و جدیدترین عکس های او را مورد بررسی قرار داده ایم.

بیوگرافی افشین قطبی

سید افشین قطبی یکی از مربی های فوتبال ایرانی-آمریکایی می باشد که سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه فوتبال پرسپولیس و باشگاه فوتبال فولاد خوزستان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. قطبی در سال ۱۳۴۲ در شهر نی‌ ریز استان فارس (شیراز) بدنیا آمد و در سال ۱۳۵۶ زمانی که به سن ۱۳ سالگی رسید به همراه پدرش که معلم بود به کالیفرنیا آمریکا مهاجرت کرد.

در آمریکا پدر قطبی، زندگی جدیدی را تشکیل داد و همسر جدیدی گرفت. همسر جدید پدرش اصالتا آمریکایی بود و در زمینه پزشکی کار می کرد. نام مادر افشین قطبی، سکینه علیشاهی گرکانی بود. به گفته افشین، او فوتبال خود را از مدرسه چند ملیتی جونیورهایس‌ هود شروع کرد و بعدها تا ۱۷ سالگی در مدرسه فوتبال بازی کرد. قطبی می گوید که مادر خوانده ام خیلی برایم زحمت کشید و من همیشه قدردان او هستم.

بیوگرافی افشین قطبی

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، دو سال دوره مربیگری را در آمریکا سپری کرد و در سال ۱۳۸۸ مدرسه فوتبال خودش را تاسیس کرد. این نکته قابل اهمیت است که مدرسه او مدتی بعد بشدت در کالیفرنیا مشهور شد. در سال ۱۹۹۸ افشین به عنوان دستیار اول استیوسمپسون سرمربی تیم ملی آمریکا منتخب شد که بعد از باخت آمریکا به ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ و پس از استعفای سرمربی او هم نیز به عنوان دستیار اول از تیم کنار گذاشته شد.

افشین قطبی جز اولین مربیانی بود که اطلاعات بازیکنان خودش را وارد رایانه می کرد. همین عملش باعث شد که او با خیلی از مربیان سرشناس آشنا شود. قطبی در سال ۲۰۰۱ به عنوان دستیار گاس هدینگ در کره جنوبی انتخاب شد. قطبی به عنوان کمک کننده هدینگ، تیم کره را چهارم جام جهانی ۲۰۰۲ کرد.

بیوگرافی افشین قطبی

افشین قطبی در سال ۱۳۸۶ برای هدایتگری تیم پرسپولیس به تهران آمد و در اولین سال حضور خودش در این تیم هم نیز باعث قهرمان شدن پرسپولیس در لیگ برتر شد. در آن سال هواداران به او لقب امپراطور را دادند. به گفته افشین قطبی به دلیل نداشتن امنیت در ایران، یک سال بعد به صورت شبانه یعنی در سال ۱۳۸۷ به همراه همسرش به دوبی رفت.

یک سال بعد از فرار شبانه خودش در ۲ اریبهشت ۱۳۸۸ بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال به ایران بازگشت که بعد از عدم موفقیت او برای بردن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۰ و حذف تیم ملی در یک چهارم جام ملت های آسیا از سرمربیگری ایران کناره گیری کرد. بعد از این اتفاق قطبی مدتی را در ژاپن، چین و آمریکا به مربیگری ادامه داد.

بیوگرافی افشین قطبی

همسر افشین قطبی

همسر افشین قطبی خانم یوروم بیک من دورگه هلندی – کره ای می باشد.  او در ۱۷ مه ۱۹۸۱ در سئول کره جنوبی متولد شد. یوروم ۶ ماه از ابتدای زندگی خود را در یکی از یتیم خانه های کره سپری کرد که بعد از آن توسط یک خانواده هلندی به فرزند خواندگی پذیرفته شد و به هلند رفتند. در حال حاضر همسر قطبی یک نقاش است. قابل ذکر است که همسر قطبی در سال ۱۳۸۷ در ایران نمایشگاه نقاشی خودش را که از تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس بود، در محل دفتر تصویرگران پویا اندیش در تهران برگزار کرد.

همسر افشین قطبی

حاصل ازدواج افشین قطبی و یوروم بیک من، دو دختر می باشد که در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کنند. اطلاعات دیگری از دو دختر قطبی در دسترس نمی باشد.

همسر افشین قطبی

کارنامه حرفه ای و شروع فعالیت ورزشی افشین قطبی

قطبی در دهه ۱۳۶۰ در باشگاه‌ هایی همچون آلیتالیا، آتوباهن، ولی ایگلز و فلایرز آمریکا بازی خودش را شروع کرد و بعد از آن تا سال ۱۳۷۶ در دانشگاه جنوب کالیفرنیا به بازیکنی ادامه داد. او از سن ۲۰ سالگی یعنی از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ سرمربی تیم فوتبال زنان همین دانشگاه را نیز برعهده گفت. قطبی به مدت ۸ سال کمک مربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی بود.

  • سه فینال جام جهانی: تیم های ملی آمریکا و کره جنوبی
  • دو فینال جام ملت های آسیا: تیم ملی کره و ایران
  • دو مرحله مقدماتی جام جهانی: تیم ملی ایران و کوراسائو
  • لیگ های برتر و حرفه ای در شش کشور: آمریکا، کره جنوبی، ایران، ژاپن، تایلند، چین

 

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بیوگرافی-افشین-قطبی-و-همسر-کره-ای-اش،-زندگی-شخصی،-تعداد-فرزندان-و-دیگر-ناگفته-ها-+عکس-های-شخصی
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.