تغییر چهره حیرت آور بازیگران سریال آوای باران پس از ۱۱ سال+عکس و بیوگرافی

تغییر چهره بازیگران سریال آوای باران: این سریال نخستین بار برای شبکه سه سیما در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و تهیه کنندگی سید محمد هاشمی اصل تولید شد و روی آنتن رفت. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک ضمن مشاهده عکس های تغییر چهره بازیگران سریال آوای باران با بیوگرافی این بازیگران هم اشنا خواهید شد.

سریال آوای باران

این سریال زندگی مردی به نام دکتر طاها ریاحی که داروساز و مالک یک شرکت دارویی است را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

تغییر چهره بازیگران سریال آوای باران

بازیگران آوای باران

بازیگر نقش توضیحات
حمیدرضا پگاه طاها ریاحی پدر باران، دایی نادر
سام درخشانی نادر توتونچی خواهرزاده طاها، همسر زیور
الهام چرخنده زیور همسر نادر
آزاده زارعی باران ریاحی دختر طاها
مبینا سادات آتشی
مهران احمدی شکیب پدرخوانده باران
سیاوش خیرابی فرید توتونچی پسر نادر و زیور
شایان جلالی
امیر دژاکام مرتضی ملکیان دوست طاها
سپیده خداوردی مرضیه ملکیان خواهر مرتضی
مهران رنجبر کیانوش پسرخوانده شکیب
پارسا مشیری
نیلوفر پارسا بیتا توتونچی دختر نادر و زیور
ثریا قاسمی ریحان مادر طاها
بهنام داوری حامد پسرخوانده شکیب
علی فتاحی جاوید پسرخوانده شکیب
علی تقوازاده سینا کرامتی همسر بیتا
آرزو افشار آفرین همسر دوم شکیب
نادیا فرجی ممتاز همسر اول شکیب
ناهید محمودی گلپری خواهر کیانوش
مرجان شکوفکی نرگس همسر مرتضی
جواد زیتونی آصف گودرزپور دوست شکیب
علی یعقوبی مراد همسر گلپری

 

او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه‌های تکدی‌گری سر درآورده است. زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد را جای باران، دختر طاها، جا بزنند اما اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود.

 

چهره بازیگران سریال آوای باران در گذر زمان

تصاویر دیدنی از بازیگران سریال آوای باران از ۱۰ سال پیش تا کنون را در ادامه این مطلب از  بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک را مشاهده خواهید کرد.

سام درخشانی در نقش نادر توتونچی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون است. سام درخشانی دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری حمید سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های او بازی در سریال‌های آوای باران، نابرده رنج و پژمان است و همچنین مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

تغییر چهره بازیگران سریال آوای باران

الهام چرخنده در نقش زیور همسر نادر

الهام چرخنده متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ بازیگر و مستندساز است. او فعّالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقهٔ کاری داشته و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است. چرخنده و همسر سابقش در دههٔ ۱۳۸۰ مجری برنامهٔ ستارهٔ مهاجر در شبکهٔ ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک امریکن آیدل بود.

تغییر چهره بازیگران سریال آوای باران

آزاده زارعی در نقش باران ریاحی

آزاده زارعی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان بازیگر و منشی صحنه در سینما و تلویزیون است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور شروع کرد و بعدها با بازی در مجموعه تلویزیونی آوای باران به شهرت رسید.

تغییر چهره بازیگران سریال آوای باران

مبینا سادات آتشی در نقش کودکی باران

مبینا سادات آتشی متولد۱۰ دی ۱۳۸۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در سریال آوای باران در نقش کودکی باران به شهرت رسید. بازیگران سریال آوای باران از جمله آزاده زارعی، ناهید محمودی، مبینا آتشی ، الهام چرخنده و آرزو افشار و مهران رنجبر و …‌ می باشد.

آتشی بازبگری را از کودکی و از ۳ سالگی شروع کرده و تاکنون در سریال آوای باران و قبل از آن در فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» و …. ایفای نقش داشته است.

بازیگران سریال آوای باران

مهران احمدی در نقش شکیب

مهران احمدی (زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.

او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است. همچنین در فصل ۲ و ۳ و ۶ سریال پایتخت نقش بهبود فریبا را ایفا کرد. احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

بازیگران سریال آوای باران

 

سیاوش خیرابی در نقش جوانی فرید توتونچی

سیاوش خیرابی (زادهٔ ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. وی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است. اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

بازیگران سریال آوای باران

شایان جلالی در نقش کودکی فرید

شایان جلالی بازیگر نقش فرید در سریال آوای باران در سال ۱۳۷۹ به دنیا آمده است و هم اکنون ۲۳ سال دارد. او از کودکی در سینما و تلویزیون فعالیت داشته و در سریال‌هایی مانند آوای باران، زیر هشت، من همسرش هستم و عبور در غبار به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال آوای باران

سپیده خداوردی در نقش مرضیه ملکیان

سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر و نوازنده است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساختهٔ همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. خداوردی همچنین سال‌ها سابقهٔ فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. او نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

بازیگران سریال آوای باران

 

مهران رنجبر در نقش کیانوش

مهران رنجبر متولد ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ در خرم آباد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک است، بجز هنر بازیگری تجربه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز دارد، از حضورش در تلویزیونی راضی است اما ترجیح می دهد بیشتر در سینما کار کند.

مهران رنجبر در سال ۱۳۸۰ به همراه خانواده به تهران آمد، ۳ برادر دارد که هر ۳ دکتر هستند، وی از ۱۴ سالگی کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرد، بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی، به شکل حرفه ای در سالن های تئاتر حضور داشته و از افتخاراتش عضویت در گروه تئاتر آقالو است، گروهی که به سرپرستی محروم آقالو بود و بعد از فوت ایشان آشا محرابی سرپرستی این گروه را به عهده گرفت

بازیگران سریال آوای باران

پارسا مشیر در نقش کودکی کیانوش

پارسا مشیری متولد ۱۳۸۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در نقش کودکی کیانوش در سریال آوای باران به شهرت رسید.

بازیگران سریال آوای باران

نیلوفر پارسا در نقش بیتا توتونچی

نیلوفر پارسا بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۹ هجری شمسی مصادف با سال ۱۹۹۰ میلادی در تهران است. او دانش‌آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات است.

بازیگران سریال آوای باران

علی فتاحی در نقش جاوید

بازیگران سریال آوای باران

ناهید محمودی در نقش گلپری

بازیگران سریال آوای باران

علی تقوازاده در نقش سینا کرامتی

علی تقوازاده در نقش سینا کرامتی

بهنام داوری در نقش حامد

ب

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=تغییر-چهره-حیرت-آور-بازیگران-سریال-آوای-باران-پس-از-۱۱-سال+عکس-و-بیوگرافی
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.