کدامیک از افراد تصویر انسان است و یک موجود بیگانه نیست!

تست هوش با شناسایی انسان: فقط کسانی که دارای قدرت بینایی عالی و دقت بالا هستند می توانند در یک نگاه آدم واقعی تصویر را شناسایی کنند. شما به کمک تست هوش شناسایی آدم واقعی میتوانید اثبات کنید که یک تیزبین تمام عیار هستید. شما می توانید این آزمون را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

ثابت کنید که شما استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و شما می توانید با مهارت های شناختی خود هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. در ماه‌های اخیر، معماها و پازل‌های تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، زیرا مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و در بلند مدت سبب رشد و توسعه حداکثری آنها می شوند. امروز نیز مجله خبری چشمک با یکی از این معماهای تصویری تحت عنوان تست هوش با شناسایی انسان با شماست.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه و به گودی یک تشت است، ولی با آب اقیانوس نمی‌توان آن را پر کرد!

تست هوش با شناسایی انسان

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

به این ترتیب در چند ساعت اخیر چالش تصویری جدیدی که در شبکه های اجتماعی در حال ترند شدن و همرسانی های فراوان است، منتشر شده است. این تصویری است که در آن شما باید آدم واقعی تصویر را در یک نگاه تشخیص دهید. ۸۷ درصد از شرکت کنندگان در نگاه اول قادر به شناسایی آدم واقعی نبودند و پس از امتحان در بار دوم و سوم توانستند تست هوش با شناسایی انسان را رمز گشایی کنند.

پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست هوش با شناسایی انسان نگاه کنید. سه نفر در یک اتاق حضور دارند. در نگاه اول موضوع غیرطبیعی وجود ندارد، اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که در انسان بودن این افراد باید شک کرد. لذا تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس به تصویر تست هوش با شناسایی انسان نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدام لیوان چای زودتر از بقیه، پر می شود!؟

تست هوش با شناسایی انسان

.

.

.

.

.

 

 

 

.

پاسخ تست هوش با شناسایی انسان

موفق نشدی انسان را در تست هوش با شناسایی انسان را پیدا کنی؟ اگر چنین است، شما هم جزو بخشی از افرادی هستید که هنوز نتوانسته اید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را در احاطه خود بگیرید. می توانید بار دیگر امتحان کنید.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست هوش با شناسایی انسان: حالا که شما نتوانستید چالش تصویری را با موفقیت حل کنید، ما پاسخ را با شما به اشتراک می گذاریم. مرد وسطی یک انسان است. به دستان هر سه نفر خوب دقت کنید. دستان زن سمت راست و سمت چپ به گونه ای غیرنرمال و فاقد استخوان آرنج است. در صورتی که در مرد وسطی این استخوان به وضوح دیده می شود.

شاید بپسندید: اصطلاح حرف مفت نزن از کجا آمد!؟ | حکایت حرف مفت زدن!

تست با شناسایی انسان

امیدوارم از تست هوش با شناسایی انسان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت ضرب المثل آتش بیار معرکه | این اصطلاح از کجا آمده است!؟

اگر در یک نگاه اشتباه تصویر طبیعت و بچه ها را پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!

اصطلاح آدم هفت خط ار کجا آمده است!؟ + داستان

متفکر و تحلیل گر هستی یا منتقد و شکاک | در نگاه اول چه چیزی توجه تان را جلب کرد!؟



دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=کدامیک-از-افراد-تصویر-انسان-است-و-یک-موجود-بیگانه-نیست!
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.